نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


امروزه رسیدگی به معلولان و سالمندان مشکل بزرگی برای خانواده هاست. با زندگی پرمشغله امروزی دیگر زمانی برای مراقبت از سالمندان وجود ندارد و افراد مجبورند این مسئولیت را به افراد ماهرتر در این شغل محول کنند پرستار سالمند عبارت ساده ای است اما معنای بسیار بزرگتری دارد.



چگونه یک پرستار برای سالمندان انتخاب کنیم؟

همانطور که زندگی به سمت فعالیت ها و نگرانی های پیچیده تر می رود، فرصت های اعضای خانواده برای با هم بودن کاهش می یابد.

مشکلات زندگی امروزی باعث شده است که افراد در مواجهه با اعضای سالمند خانواده کمتر صبور باشند.

اگر این اعضای سالمند به مراقبت های پزشکی و دارویی بیشتری نیاز داشته باشند، مشکل عمیق تر می شود.

امروزه رسیدگی به معلولان و سالمندان یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده هاست.

در زندگی پرمشغله و پرمشغله امروزی دیگر زمانی برای رسیدگی به سالمندان باقی نمانده و افراد مجبورند این مسئولیت را به افرادی که شایستگی بیشتری در این شغل دارند محول کنند.

مراقبت از سالمندان یک عبارت ساده است، اما با معنای پنهان بزرگ.



پرستار پیر

بسیاری از مردم می خواهند از والدین خود در خانه مراقبت کنند. این امر با افزایش تعداد مراجعات و درخواست های پرستاران سالمند از مراکز پرستاری در منزل نشان می دهد.

از سوی دیگر، نگهداری سالمندان در خانه ارزان‌تر از نگهداری سالمندان در خانه سالمندان است. به همین دلیل این روزها مراقبت از سالمندان در منزل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این یک رویکرد هوشمندانه و اقتصادی برای کمک گرفتن از خدمات پرستاری سالمندان با کیفیت بالا با قیمت مناسب است. اما سوال اینجاست که چگونه می توان به این هدف دست یافت؟



نحوه انتخاب بهترین مرکز پرستاری

1- صدور مجوز مراکز مراقبت در منزل توسط وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی کشور نیز پذیرفته می شود. برای انتخاب بهترین مرکز پرستاری می توانید به این مراکز مراجعه کرده و از مشاوره آن ها استفاده کنید و یا از افراد متخصص در این زمینه جویا شوید.

2- برای پیدا کردن پرستار مناسب برای سالمندان به طوری که هزینه آن زیاد نباشد، از طرف دیگر می توانید مطمئن باشید که فرد مناسبی را استخدام می کنید. شما پیر هستید.

شما می توانید با تماس با مرکز پرستاری زی با مهر، برای مشاوره رایگان در زمینه کار پرستاری از این سایت استفاده کنید و مکان راحت خود را انتخاب کنید.

خانواده ها به راحتی می توانند با تماس تلفنی و توضیح شرایط سالمندان خود با کارشناسان حوزه مراقبت از سالمندان تماس گرفته تا مشاوران بهترین راه حل را ارائه دهند.

استخدام خدمات مراقبت در منزل سالمندان به تنهایی می تواند 20 تا 30 درصد در هزینه های شما صرفه جویی کند.

علاوه بر این، از آنجایی که افراد سالمند زیاد هستند، می دانند که مراقبت شخصی تمام وقت از سالمندان در خانه سالمندان امکان پذیر نیست.

بنابراین وقتی والدینتان در کنار شما هستند، بهترین خدمات خصوصی را با بودجه کم دریافت می کنید.

اگر سالمند در حال حرکت است و فقط در ساعات خاصی از روز به مراقبت نیاز دارد، مثلاً وقتی اعضای خانواده به مدرسه یا محل کار می روند، می توان از خدمات پرستار سالمند به صورت پاره وقت و روزانه استفاده کرد. خدمات ساعت در این صورت بچه ها بقیه وقت را به عهده می گیرند.



خدمات سالمندی در صورت نیاز

مراکز خدمات و مراقبت های پزشکی اغلب دارای تیم هایی از پرستاران و پزشکان از تخصص های مختلف هستند.

اگر سالمندی برای انجام کارهای خانه نیاز به کمک داشته باشد، از افراد با دانش کمتر استفاده می کند، اما اگر سالمندی فقط به یک متخصص برای مراقبت از سلامت خود نیاز دارد، باید به پزشک یا پرستار سالمند مراجعه کند.

در مواردی که نیازی به خدمات درمانی نباشد و خدمات تخصصی نباشد، ممکن است برای صرفه جویی در هزینه ها به جای پرستار خانواده معرفی شود.

بسیاری از افراد در محیط ما مایل به داوطلب شدن هستند. اگر به اندازه کافی این افراد را می شناسید و به آنها اعتماد دارید، می توانید این مسئولیت را به آنها محول کنید.

کمک همسایه ها، آشنایان و دوستان می تواند در مراقبت از سالمندان بسیار مفید و مناسب باشد. اول، بهتر است خانه خود را برای سالمندان دوستانه کنید.


پرستار خانه سالمند

پرستاری در منزل برای سالمندان یکی از موضوعاتی است که اغلب در روزنامه ها و تبلیغات اینترنتی به آن پرداخته می شود.

گفتنش آسان است، اما سپردن مسئولیت شخصی که در زندگی تان بیش از همه دوستش دارید به غریبه ای که هرگز ندیده ایم کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است. اما اگر نتوانیم همه کارهای خانه را انجام دهیم و او قبول کند چه؟ خانواده به تنهایی

در تمام امور زندگی ما نیاز به دریافت خدمات اجتماعی خارج از محیط خانواده داریم و مراقبت از سالمند تنها کاری نیست که به دیگران می سپاریم. در طول ماه افرادی را برای نظافت خانه و ساختمان، تجارت حسابداری یا مدرسه خصوصی فرزندانمان، تعمیرات ساختمان و غیره استخدام می کنیم. وارد محیط خانه می شویم.

پرستاری سالمندان یکی از شرایط ضروری و حیاتی است و برای رفع مشکلات نیازمند کمک افراد ماهر و متخصص هستیم.

اگرچه این روزها تمرکز بر مهارت های مورد نیاز برای مواردی مانند پرستاری است و بسیاری از خانواده ها ناآگاهانه به جویندگان کار معمولی اعتماد می کنند.

باید توجه ویژه ای داشته باشید که پرستاری یکی از زیر شاخه های علوم پزشکی است و فردی که به عنوان پشتیبان و پرستار خانگی انتخاب می کنید باید دارای مدرک دانشگاهی و مهارت کافی باشد.

همانطور که می دانیم سالمندان همیشه در وضعیت پایدار و معقولی نیستند و گاهی اوقات با مشکلات ناگهانی مواجه می شوند و پاسخ به موقع و علمی به این مواقع بسیار مهم و حساس است و حتی ممکن است به قیمت جان یک فرد تمام شود.

پرستار پیر

با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که استخدام پرستار ارشد آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. ابتدا باید سازمان های مرتبط با پرستاری را بشناسید و در این زمینه شرکت هایی را بشناسید که تحت نظارت این سازمان مجوز خدمات پزشکی و پرستاری دارند.

عاقلانه نیست که بزرگسالانی را که برای کار به شما مراجعه می کنند استخدام کنید. شما باید یک حرفه ای با مدرک پرستاری یا حداقل فردی را انتخاب کنید که مهارت های این حرفه را در واقعیت و عمل آموزش دیده باشد.

مخصوصاً زمانی که یک پرستار 24 ساعته منصوب می شود و تمام مسئولیت های سالمندان به آنها سپرده می شود، علاوه بر صلاحیت ها، ویژگی های اخلاقی نیز اهمیت زیادی پیدا می کند.

سالمندان اغلب حساس و آسیب پذیر هستند و کوچکترین مشکلی در مراقبت از آنها می تواند آنها را خسته و بداخلاق کند، بنابراین در انتخاب پرستار سالمند باید کمی حساس باشید.

برای اینکه در همه موارد راحت باشید، باید چندین روز اطلاعات مربوط به وظایف پرستاران سالمند را مطالعه و تحقیق کنید تا متوجه شوید که مسئولیت پرستار در قبال بیمار یا سالمندان چیست.

پس از این مرحله بهترین پیشنهاد تماس با شرکت های مراقبت، نگهداری و مراقبت در منزل است که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند و دارای مجوز کار هستند.

هنگامی که یک پرستار سالمند را از یک مرکز تخصصی انتخاب می کنید، به عبارت دیگر، به آنها مسئولیت می دهید تا بتوانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.



حقوق پرستار ارشد

برای اطلاع از میانگین حقوق پرستار سالمند، پرستار اطفال و پرستار بیمار، مشاوره رایگان و اطلاع از حقوق پرستار با مرکز جای مهر تماس بگیرید.

مقدار تعیین شده توسط متخصص مرکز با توجه به نیاز شما و شرایط پدربزرگتان متفاوت خواهد بود، مانند ناتوانی، پوشک یا عدم پوشک، بستری بودن، اضافه وزن، از جمله پرستار روزانه یا پرستار. منشی پرستاری

ادامه: https://avalsafiresalamat.com/





:: بازدید از این مطلب : 14775
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: